Hlavní navigace

Hráče Shivering Isles sužuje nepříjemný bug

13. 4. 2007

Sdílet

Aktuální datadisk pro The Elder Scrolls IV: Oblivion nutně potřebuje záplatu...

Pokud bychom sestavovali žebříček nejzabugovanějších herních titulů, přispěli by vývojáři z Bethesda Softworks horkým kandidátem na vítěze v podobě The Elder Scrolls II: Daggerfall. Pamětníci jistě se slzou v oku zavzpomínají na tento dnes již stařičký klenot a ostatní zmíní třeba aktuální MMORPG Vanguard: Saga of Heroes od Sigil Games Online, jež by se rovněž popralo o přední příčky. Už jsme si zkrátka zvykli, že bugy v menším či větším množství provázejí každou dnešní hru a neobejdeme se tedy bez pravidelného stahování patchů. Tomu se ostatně nevyhnuli ani majitelé nového datadisku Shivering Isles pro The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Na nepříjemný bug zatím narazili jen někteří počítačoví hráči a vše nasvědčuje tomu, že Xbox 360 verze se mu naštěstí vyhnula. A o co tedy vlastně jde? Problém spočívá v tom, že hra si interně generuje obrovské množství ID pro všechny objekty a jakmile je vymezené místo vyčerpáno, nově vytvořené objekty mizí a celá hra jednoduše spadne. Bezproblémový chod se tak pohybuje od 50 do 120 hodin čistého herního řasu a čím větší je framerate, tím rychleji se stanovený počet ID zaplní. Programátoři z Bethesdy nicméně zareagovali velmi rychle a vypustili beta patch, který zmiňovaný problém řeší. Pokud tedy skvělý Shivering Isles hrajete, měli byste si hru co nejdříve záplatovat, abyste se případnému kiksu vyhnuli.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku