Hlavní navigace

Zoot spustil prodejní a informační portál propojený se sociálními sítěmi

Sdílet

Čestmír Žák 28. 7. 2010

Vyžádaný marketing je podle autorů portálu Zoot.cz nový směr komerční komunikace značek se spotřebiteli. Platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá zajímavé nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Oproti klasickým direct mailingovým službám tedy má pomoci odstranit problém zasílání nevyžádaných informací.

Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.

Více informací naleznete na www.zoot.cz.

Našli jste v článku chybu?