Hlavní navigace

Yahoo začíná s masivní kampaní - vyhraňuje se proti Googlu

Sdílet

Jiří Paleček 7. 5. 2010

Kampaň se bude zaměřovat na propagaci klíčových služeb Yahoo, zvláště na zpravodajství. Společnost před půl rokem oznámila, že do propagace svého portálu chce investovat sto milionů dolarů, neboť počet jeho uživatelů stále klesal. A sestupná tendence výsledků pokračuje i nyní - například v dubnu to byl oproti totožnému období minulého roku pokles o 11.4%. Za to konkurenci v podobě Microsoftu a Googlu uživatelé stále přibývají. V březnu šéfka Yahoo Carol Bartzová oznámila, že doposud společnost za reklamní kampaň utratila asi dvacet milionů dolarů.

Yahoo

Na první fázi kampaně pro Yahoo pracovala uznávaná mediální agentura Ogilvy & Mather, druhou vlnu pak bude řídit firma Goodby Silverstein & Partners. To, že se Yahoo bude snažit vyhraňovat především proti Googlu, dokazuje video, které na svém blogu včera společnost zveřejnila. Je na něm vidět bílá webová stránka s vyhledávacím políčkem uprostřed, která silně připomíná Google a ve videu je slyšet hlas "Na toto místo jste přišli, abyste mohli odejít."

Zdroj: Reuters

Našli jste v článku chybu?