Hlavní navigace

Yahoo chystá konkurenci YouTube

Sdílet

Jiří Paleček 2. 4. 2014

Podle informací portálu Re/Code již Yahoo pracuje na plán,u jak přimět hvězdy z YouTube a různých televizních show, aby své pořady a videa umisťovaly na jeho nový web. Pravdou je, že řada tvůrců obsahu si v uplynulých letech stěžovala na své příjmy z YouTube a Yahoo se tak této slabiny snaží využít. Tvůrci obsahu mají získat vyšší příjmy z reklam, které budou pro jednotlivá videa garantované. Navíc ti nejlepší budou mít také možnost ukázat své video na homepage Yahoo.


Hlavní odlišností od YouTube má být to, že platforma nebude otevřená pro každého a videa tak na ni budou moci  umisťovat pouze vybraní producenti. Jak však dodává Re/Code ve svém textu, Yahoo nevylučuje, že tuto politiku v budoucnu nepřehodnotí. I když někteří experti spekulují o tom, že si Yahoo vyvine svůj vlastní systém na správu obsahu, podle jiných spíše sáhne po zavedené službě typu Vimeo. Minulý rok si společnost chtěla koupit kontrolní balík v Dailymotion, avšak k uzavření obchodu nakonec nedošlo.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?