Hlavní navigace

Spotify obrací pozornost k hardwaru

Sdílet

Pavel Kreuziger 25. 4. 2017

Společnost hledá vedoucího produktového manažera, který bude pracovat na hardwaru z jejího sídla ve švédském Stockholmu. V popisu pozice se uvádí, že žadatelé o tuto práci povedou iniciativu dodávky hardwaru přímo od Spotify novým i stávajícím zákazníkům ve formě „kategorii definujícího“ produktu podobného domácímu asistentovi Amazon Echo, hodinkám Pebble Watch nebo brýlím Snap Spectacles.

V další zveřejněné pracovní pozici Spotify poznamenává, jak se mechanismem klíčových interakcí pro ovládání digitálních zařízení a služeb stává hlas. Produktový manažer pro hlas bude zodpovědný za strategii a realizaci hlasových produktů a služeb Spotify mimo její klíčové aplikace. Daná osoba bude úzce spolupracovat s produktovými manažery z jiných divizí a zajišťovat, aby vše v rámci ekosystému bylo konzistentně ovladatelné hlasem.

V neposlední řadě nabízí Spotify místo ředitele pro produkt pro pochopení přirozeného jazyka. Mezi jiným bude tato osoba rozšiřovat a vést skupiny zaměřené na budování konverzačního rozhraní Spotify.

Výše uvedené samozřejmě nemusí znamenat, že se nějaký hardwarový produkt značky Spotify zrealizuje, na druhou stranu k tomu švédská firma, zaměřená prozatím hlavně na streamování hudby, nemá daleko.

Zdroj: Techspot.com

Našli jste v článku chybu?