Hlavní navigace

Produkty Apple se v obchodech průměrně ohřejí jen pět dnů

Sdílet

Jiří Paleček 3. 6. 2012

Apple dostal 9,69 bodů z 10, což je o 80 % lepší hodnocení, než jaké obdržel druhý Amazon. Gartner porovnává dodavatelské řetězce podle celé řady kritérií, tím nejzajímavějším je doba, kterou produkt stráví v obchodě, než je prodán. Produkty Apple jsou v obchodech průměrně pouze pět dnů, než si je zákazníci odnesou domů. Jediná společnost v TOP 25, která Apple v této kategorii předběhla, je McDonalds - je však třeba si uvědomit, že tento fastfoodový řetězec pracuje s potravinami, u kterých je rychlá spotřeba nezbytností.

U typické výrobní společnosti čekají produkty na svého kupce okolo pětačtyřiceti dnů. Je vidět, že Apple má opravdu velký náskok. McDonalds se umístil na třetí příčce, Dell na čtvrté a pětku uzavírá společnost Procter & Gamble. Na šestém místě se s polovičním bodovým ohodnocením, jaké získal Apple, umístila společnosti Coca-Cola, sedmý skončil Intel, osmé Cisco, na deváté příčce je řetězec Wal-Mart a desítku uzavírá společnost Unilever.

Našli jste v článku chybu?