Microsoft spustil masivní reklamní kampaň na Windows 7
Steve Ballmer včera společně s uvedením Windows 7 na celosvětový trh spustil v New Yorku také masivní reklamní kampaň s heslem „Já jsem PC a Windows 7 byly můj nápad“. Ta se opírá především o fakt, že osm miliónů lidí z více jak stovky zemí světa se de facto podílelo na vývoji nového operačního systému. Microsoft totiž provozoval testovací program pro milióny uživatelů, jeho výsledky vývojový tým Windows 7 pečlivě analyzovala a snažil se co nejvíce vyhovět uživatelům. V tomto se vývoj Windows 7 velmi lišil od vývoje Windows Vista, což Microsoft často a rád zdůrazňuje.
Tradičním argumentem redmondské firmy ve prospěch Windows 7 je intuitivnost prostředí systému, které má za úkol vše uživateli usnadnit a ne ho zdržovat. Paradoxní je, jak skvěle dokáží představitelé Microsoftu vyjádřit, co je lepšího ve Windows 7 až s určitým odporem vůči tomu, co bylo předtím. Ale i to předtím byl jejich produkt.
Jednu z mnoha televizních reklam, jež právě běží na amerických televizích, si můžete prohlédnout na serveru YouTube.