Hlavní navigace

Microsoft do marketingu Windows investuje 400 milionů dolarů

Sdílet

Jiří Paleček 2. 11. 2013

V minulém roce Microsoft za marketing před Vánocemi utratil 241 milionů dolarů, tento rok to bude již přes 400 milionů. Přes sto třicet milionů dolarů padne na speciální nabídky pro uživatele a zbylých 274 milionů bude použito na tradiční marketing a přidružené provozní náklady. Ať už se na to podíváte z jakéhokoli úhlu, jde o obrovskou sumu - pokud však Microsoft chce uspět ve velkém měřítku, je to podle expertů nezbytné. 

Podle oficiálního prohlášení chce Microsoft do konce tohoto roku prodat okolo šestnácti milionů tabletů s Windows, což by se klidně mohlo povést, vezmeme-li v úvahu nedávnou dohodu s americkým řetězcem Best Buy, podle níž budou miniobchody Windows Store v jeho 600 kamenných pobočkách. A jinde ve světě Microsoft uzavřel obdobné dohody s dalšími řetězci. Tablety Surface se minulý rok neprodávaly tak, jak se očekávalo, Microsoft však předělal hardware a spolu s Windows 8.1 by to v tomto roce mohlo dopadnout jinak.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?