Hlavní navigace

Hudební průmysl si pochvaluje online streamování hudby

Sdílet

Jiří Paleček 12. 8. 2012

I když není pochyb o tom, že přesun od fyzických médií k digitální hudbě je nevyhnutelný, je zajímavé vidět, že čtvrtina tržeb z digitální hudby pochází z online streamování. Streamovací služby jako Pandora, Spotify nebo Rdio jsou stále populárnější a vezmeme-li v úvahu, že na nich jsou dostupné miliony skladeb v jakoukoli denní dobu, není se ani čemu divit.

Zajímavé je, že podle Warner Music Group streamovací služby nijak neubírají tržby prodejcům digitální hudby (např. iTunes). Stojí také za to podotknout, že nárůst v tržbách za digitální hudbu byl ve třetím čtvrtletí tohoto roku vyšší, než ztráta u fyzických nosičů.

Sečteno a podtrženo, příjmy ze streamovacích služeb Warner Music Group za poslední tři měsíce přinesly na 54 milionů dolarů. Jako streamovací službu Warner Music Group vede také YouTube, není však jasné, kolik tyto stránky hudebnímu průmyslu vydělaly.


Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?