Hlavní navigace

Google testuje novinku v reklamním systému

Sdílet

Jiří Paleček 13. 3. 2014

Placené odkazy ve výsledcích hledání na Googlu jsou dnes označovány žlutým stínováním. V rámci nového systému by však takto označovány nebyly a byla by před nimi pouze zobrazována miniaturní ikonka s názvem "Ad". A to bude podle expertů pro většinu uživatelů, kteří něco rychle hledají a příliš nezkoumají detaily, matoucí. "Uživatelé, kteří se již dříve vyhýbali reklamám, to budou mít nyní ještě obtížnější," uvedl Mike Mothner z marketingové agentury Wpromote.


Placené odkazy teď jednoduše budou méně rozeznatelné. Pokud budou reklamy dobře zaměřené a uživatelé je budou chtít vidět, může to však podle Mothnera být výhra jak pro zadavatele reklamy, tak pro uživatele. Google začal testovat nový design na konci minulého roku na mobilních zařízeních v rámci změn, které přinesly v uživatelském rozhraní větší velikost fontů. "Nyní novinky přinášíme pro uživatele desktopů tak, aby naše služby byly konzistentní na všech zařízeních," uvedl Google.

 

Zdroj: CNET

Našli jste v článku chybu?