Hlavní navigace

Facebook neodolal tlaku konkurence a konečně spustil podporu hashtagů

Sdílet

Caitlin McGarry 14. 6. 2013

Hashtagy, klíčová slov sloužící jako odkaz na konverzace k daným tématům, uživatelé již dlouhou dobu hojně využívají na sítích jako Twitter, Pinterest, Instagram a zkrátka téměř kdekoliv. Největší sociální síť Facebook však tomuto konceptu stále odolávala. Ve středu se však na oficiálním blogu Facebooku objevila zpráva, že hashtagy budou konečně zobrazeny jako hypertextový odkaz na relevantní konverzaci.

Po kliknutí na daný hashtag se uživatelům zobrazí seznam příspěvků ostatních uživatelů a stránek. Uživatelé budou moci hashtagy také vyhledávat skrze klasické horní vyhledávací textové pole. Pokud tak hledáte například informace o seriálu Game of Thrones a zadáte #GoT, jako jeden z výsledků vám Facebook nabídne právě hashtag, k němuž můžete po kliknutí ihned napsat vlastní komentář.

Co se týká ochrany soukromí, základní bezpečnostní politika, na níž Facebook staví, bude pro hashtagy platit také. Tedy pokud máte ve svém profilu nastaveno, že vaše příspěvky mohou zobrazit pouze přátelé, ani text zadaný k hashtagům nebude pro cizí uživatele viditelný.

Jistě lze očekávat nadšené uživatelské ohlasy, hashtagy v internetu už přeci jen existují nějaký ten pátek. S tím je však neodmyslitelně spjatá také reklama, jíž se skrze hashtagy na Facebooku také zřejmě brzy dočkáme. Pakliže jste si na využívání klíčových slov sloužících jako odkaz stále nezvykli, podívejte se také na oficiální nápovědu.

 

Zdroj: IDG News Service, Newsroom.fb.com

Našli jste v článku chybu?