Hlavní navigace

Facebook by se chtěl stát herním vydavatelem

Sdílet

Jiří Paleček 4. 7. 2013

Společnost nechce sama vyvíjet hry, ale raději by fungovala jako vydavatel, který by nezávislým vývojářům obstarával marketing a další služby, přičemž by za to inkasoval provize. Podle portálu TechCrunch by Facebook distribuoval a podporoval prodej aplikací pomocí cílené reklamy na mobilních zařízeních. Nutno podotknout, že Facebook se v mobilní reklamě vyzná - jen za poslední čtvrtletí na ní vydělal 373 milionů dolarů, přičemž příjmy z virtuálních nákupů (například nákupy v sociálních hrách) činily jen 200 milionů dolarů.


Podle analytiků by to však Facebook v herní branži neměl jednoduché. Společnost by musela konkurovat zavedeným distribučním kanálům typu Apple App Store a Google Play. I když tyto e-shopy nezastávají stejnou pozici, jakou by chtěla mít největší sociální síť světa, vývojáři jim odevzdávají 30 % svých příjmů, takže by jistě rozmýšleli, zda své příjmy ještě více snížit partnerstvím s Facebookem.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?